Wednesday, January 26, 2011

Baru Belajar Buat Blog

assalamualaikum...

hehehe.. rasanya macam jarang je aku tulis blog ni. tak pandai sangat mengarang dalam blog ni, kalau merapu tu tau la. tapi merapu pun kadang2 tak berapa reti sangat hahahhaa.. kadang2 la, bkn selalu.. ni baru belajar nak berjinak-jinaj dengan blog ni. kalau ada sape2 yang terbaca blog aku ni, boleh la gaknye tolong2 aku wat blog kasi gempak sket kan hehehe..

ok la.. tak tau apa nk merapu ni. sekian dulu la yerk nukilan pertama aku dalam blog ni. harap otai2 blogger leyh bantu aku wat blog bia cun taw.. jangan kedekut ilmu, tuhan menyampah orang yang kedekut ni hehehe.. ok la, selamat mengajar aku tentang selok belok blog hahahahha.

salam perkenalan dr Mr.x hehehehe...

Comments
0 Comments

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top