Saturday, February 5, 2011

Praktikal oh Praktikal..





assalammualaikum..


waaaaaa... esok bermula la kerjaya aku sebagai seorang cikgu huhuhuhu.. rasa seronok ada, rasa takut pun ade juga. harap semua berjalan lancar. bukan apa, aku bukan takut apa pun, tapi aku risau kalau aku tak boleh buat yang terbaik huhuhu.. dengan masalah budak2 zaman sekarang ni pelik2, makin berteknologi dunia ni, makin tak bertamadun manusia sekarang hahaha.. cikgu2 pun kadang2 haru gak. sama sendiri pun nak iri hati, padahal kerjaya sama je, kalau nak iri hati baik jangan kerja, duduk je kat rumah, abis cerita..

walaupun sekolah yang aku masuk ni tak ramai sangat pelajar dia, tapi cabaran tetap ada walau di mana pun. cabaran ni la yang aku kena tempuh dengan penuh semangat. aku harap kerjasama cikgu2 baik, macam tu juga kerjasama murid2 hehehe.. harap2 semua berjalan lancar hehehe.. tapi hari tu aku pergi sekolah jumpa pengetua, aku tengok sempoi je pengetua dia. bagus la kan, senang aku nak kerjasama dengan dia. jangan dia ada dua karakter dah la, kejap jadi sempoi, kejap jadi garang hahahhaa.. mati aku hahaha..

rasanya itu saja untuk entri kali ni. hanya nak meluahkan apa yang ada dalam hati ni supaya tak terbuku hahahhaa.. kang meletup satu hal nak kutip balik hati aku hahahhaa.. aku berharap segalanya berjalan lancar dan diberikan kekuatan untuk menempuh alam praktikal dan seterusnya alam pekerjaan hahaha.. aminnnnnn... korang pun doa kan la sama ok? hehehhee...

Mr X: sebenarnya takut tu, tu yang tulis dalam entri ni.. huhuhuhuhu..

Comments
0 Comments

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top