Thursday, February 3, 2011

From Perak With Love

assalamualaikum..

pergghhhh.. agak penat la minggu ni. banyak btol aku berjalan hehehe.. maklum la, kali ni aku praktikal kat perak, so disebabkan aku tak berapa familiar dengan kawasan kat perak ni, so aku dibawa la oleh seorang pemandu pelancong merangkap kawan aku gak hahaha.. lantikan secara tak rasmi. dia bawa aku keliling perak, tapi tak habis lagi la..

hari ni je, dekat 12 jam aku berjalan keliling ipoh hehehe.. syok wooo ipoh, macam2 ade gak kt situ. yela, dulu aku duk tempat lain, bila da duduk tempat orang ni, jadi jakun la kejap hahaha.. tapi memang best la, kawasan dia cantik, besar gak bandar dia hehehe.. boleh sesat juga lah kalau ke sana. so sapa2 nak jalan ipoh, bawa la pemandu pelancong supaya anda tidak sesat hehehe..

semalam pun aku dah berjalan da, tapi pergi jumpa mata air hahahha.. aku pergi berjalan2 kat bagan serai, pastu jalan2 pergi ke taiping pula. taiping pun tak kurang hebatnya, dengan taman tasik nye, fuhhhhhh... cantik la juga, teruja melihatnya hehehe.. baru first time datang kan, kalau da tiap2 hari mesti la bosan kan hehehe.. ni la orang kata, jauh perjalanan luas pengalaman hehehe.. seronok sangat jalan2 perak, lepas ni nak pergi mana pula yerrr?? hmmmm...

Mr X: hehehe.. yang kat atas tu gambar mr teddy yang Mr x bagi kat mata air hahahhaa.. comel x? huhuhuhu...

Comments
0 Comments

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top